7 Eylül 2011 Çarşamba

Hayat yordun beni dostum

Gece gece yazip rahatlamak istedim..
Kendimi berbat hissediyorum sanki kolum kanadım kırıldı sanki bugün bimez daha anladım ben güçlü cesur Mesur değilim hemen ağlıyorum savasamiyorum bile ben bukadarmi acizim;(
hayatın ne getireceği kimi zaman belli olmuyo bazen tepe takmak edebiliyo insanı bağırmak çağırmak istiyorum canım çok aciyo
Kimseyle konuşmak bir ortamda biraraya gelmek istemiyorum,herkesten kaçmak kendimi dünyama kapatmak istiyorum...kimse seni anlıyorum denesin siz ben değilsiniz beni anlayamazsiniz
Birkaç gün sadece kendimi dinlemek istiyorum ..kısa bir mola vermek istiyoru
Mutluluk oyunu oynamak istemiyorum....
Yorgunum
Üzgünüm
Mutsuzum
Kısaca iç karartan bir haldeyim
Şimdilik kısa bir mola hoscakalin...
Dönüşüm
Muhteşem
Olacak..!!!
"sevgiler""Kübra"""

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder