13 Ekim 2011 Perşembe

Dinlerseniz, size her zaman doğru yolu gösteren bir sesin var olduğunu unutmazsınız.


Günün Sözü:
Övülmek isterseniz, alçakgönüllülüğü yem olarak kullanınız. 
Lord Chesterfield

Zaman gerekiyormuş bazen zaman en iyi ilaçmiş..
bazen insan sadece küçük bir yüreklendirme bekler  aslında..
bazen övülmek ..
bazen takdir edilmek ..
bazen başarabilmek inanmak gerektiğini öğrendim..
bazen yalnızlığını ister..
bazen sesszilikte kaybolmak ister..
bazen çığlıklar ardında anlaşılmak ister..
bazense arkana  bile bakmadan çekip gitmek ister insan..
İşte hayat bu değilmi herkes bişeyler bekler...
Bana şöyle davranmadın..
Böyle yaptın ettin diye..
Oysaki Herkes hakketttiğini görür ve yaşar aslında hayatta..

Ben bugün anladım ki..
Anlaşılmayı beklemiyceksin hayatta..
Ne karmaşık bir post değilmi..
Bu possttla beraber ben şu şarkıyı dinliyorum..
Hem huzur veriyor..Hem kendimi buluyorum adeta..Çok uzatmadan işte şarkımız dinlemek isteyenlerin linke tıklamaları yeterli..:)
Karmaşık bir post ..
Sevgiyle herkese iyi bir hafta geçirmesini diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder