11 Ekim 2011 Salı

Mutluluk Zinciri

Bugun yeni birgun ve fark ettimki yazmayali uzun bir sure olmus nerdeyim napiyorum diksiyon kursuna gidiyorum ysptigim hatalari gormys oluyorum..
Aslinda kurs cok eglenceli geciyor ama yapmamiz gerekenleri ogreniyorum...
Ve calismadan bir degisim beklemek dogru degilmis bunuda anladim...
Yogun bir vakit geciriyorum..
Sosyoloji dersleriyle bogusuyorum ama bir sorun varki iktidatra tikanip kaliyorum..
Hayatim gunum dolu geciyor ve anlatilacak cok sey var aslinda...
Ve kendime bir soz verdim artik ;)
Neyse biraz daha beni ozleyin:p
Geri dondugumse anlatacak cok sey olacak ....
Hersey guzel olacak yeni hayat felsefemiz...
Simdi kacayim ben...
Gidip calisayim;;;D

Ve bugun Kendinize bir iyilik yapin kendinizi odullendirin mutlu edin sevdiklerinizde oyle yapsin ve ortaya sevgizinciri ciksin;)
Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder