6 Kasım 2011 Pazar

Aaaaa Bugun Bayram

Bugun bayram erken kalkin cocuklar misali bende sabah 7.30da uyandirilma fasluna dayanamayip saat 8de kalkanlar kervanina katildim,ama anlamiyorum erken kalktim diye afdrim kubra erken kalktin diye madalyami takiyolar ya:(:(
Bayram cocukken benim icin cok sey ifade ederdi ama simdi herhangi birgunden farki yokki bunuda anlamiyorum bayramda neden birbirimize sevgiden uzak resmi mesajlar atiyoruz bunuda anlamiyorum ben,,,
Bayramda giymek icin ciciler aldik bayrandab sonra cekip paylasicam ama kendimi gomlegimin icinde anaokulu covugu gobi hissediyorum bitde cevremdekilerde bunu tasdik edercesine guldugunden cildiriyorin:::((
Her neyse Kurban bayraminizin hayirlara vesile olmasini diliyotum kaciyorum..
!!!!!iyi bayramlar!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder