22 Mart 2012 Perşembe

İnsan sevdikleriyle İmtihan olmak zorundamı??

Bugün  kelimelerin beni ifade edemeyeceğine inanıyorum,Şimdiki yazacağım satırlar benim için çok fazla şey ifade ediyo..

İçime atmaktan yoruldum biliyomusunuz?Bazen kendime çok  kızıyorum..Ben kaybettiğim arkadaşımı çok özlüyorum biliyorum arkadaş sözü yersiz kardeşimi özlüyorum...Yanımda olsan kızsam diyorum gene beni sinirlendir  ama gene yanımda
olsan ihtiyacım olduğunda varlığın yetse bana diyorum.
.Şuan melekler diyarındasın biliyorum ordan bizi izliyorsun üzüldüğümüzde seninde üzüldüğünü biliyorum..Ama bazen güçsüz oluyorum...Yakıştıramıyorum kabullenemiyorum...Hala bazen dün gibi hissediyorum sensiz biyıl daha bitti koca bir yıl Asla isyan etmemeliyim biliyorum bu yakışmaz bana....
İnsan sevdikleriyle  imtihan olurmuş bende ilk sınavımı senle verdim kardeşim Seni çok özledim hemde çok özledim ne yanına gelip seni orda öylece görmeye yetecek mecalim nede sana ölümü yakıştırmaya hala dilim varmıyo..
Rahat uyu ...Biliyorum yaanımda değilsin ama meleklerle beni izliyorsun...Buna inanıyorum ....Kanka diyişini ..
Özgür kızı..
Deli kızı..
Senden sonra yasakladım herkese sen yoksan kimse demesin bana, biliyorum yanımda olsan herşey daha güzel olurdu...Rahat uyu kardeşim meleklerin senle olduğuna inanıyorum...Şimdi herkesten elimde olmadan senin için herkesin dua etmesini istiyorum ....Koca bir yıl..Sensiz geçen...
http://www.dailymotion.com/video/x1ir9q_enya-only-time_music
Zaman en büyük ilaç .....
Rahat uyu kardeşim....

2 yorum:

  1. Çok haklısın. ..insan gercekten sevdikleri ile imtahan olurmuş. ..benim imtahanim da sen oldun bu hayatta ...cok sey öğrettin bana sen sevmeyi sevilmenin nasil bir duygu olduğunu ama simdi sen kaçtın peki ben ne olucam ...soylermisin bekli umrunda bile değilim su anda yada oyle davraniyorsun ...fakat içime bırakıp gittigin o aci beni her gecen gun yavas yavas yiyip bitiriyorsa ...bunun hesabini kim vericek soylermisin sen hayal pesinde kosuyorsun belki ama hayat fazlasiyla gercekci..

    YanıtlaSil