2 Kasım 2011 Çarşamba

İMDAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Biraz yorgunum bu ara .. birazda ihmalkar..
Zamanım kursa git eve gel çalış uyu moduyla geçiyor..
Birde durmadan kendimi rahatlatmak adına müzik dinliyorum..
Bayram geliyor..:)
Çocuk gibi sevinsemmi  gene çocukluğumdaki kadar güzel olacak mı desemde olmayacak Ki ben vejeteryan olunca 3 yılı geride bırakmış bulunmaktayım:) Bayram baya zor geçicek ..:(
 Diksiyon kursuna gidiyorum ,ben kendimi düzgün konuşuyor sanırdım ne hatalar yapıyormuşum ben meğer..

Buaralar kitap okuyamıyorum okuduğum tek kitap Sosyoloji ders kitapları ve iktisat başımın belası olacaka gibi grafikleri anlamıyorum yahu biri gelip anlatsın bana..

Kayseri'de yalancı bir güneş var Sonbaharın gelişinin tek sevdiğim yanı yapakları oluşturduğunu görüntü ve onların içinde yürümeye bayılıyorum ben:=)

Buara küçük bir kız gibiyım gözlerimin içinde yaşama enerjisiyle başlyorum güne gün beni alıp götürene kadar hayata inat gülüyorum :)Ayrıca bir konuda yardım istiyorum a.ö.f çalışmam konusunda vereceğiniz her öneriyeaçığım..:)
Sevgilerle ..Bugün fotoğraflar çekip sonraki postumda paylaşma çalışıcam:)
Bugünün şarkısı; Teomandan  http://fizy.com/tr#s/1hxbwm tıklayıp dinlemeniz yeterli ..
İktisatttan kurtarın beni diye imdaaatttttttttt diye başladım postuma:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder