26 Eylül 2011 Pazartesi

Anladım ki..



Günaydın ve güzel dileklerimle  başlıyorum güne aslında bıraz karmaşık bıraz düşünceliyim..
Sanırım kendi çapımda pollynnayı oynuyorum..Bazen elimizde olmadan sevdiklerimizi kırarız sonra üzülüp kendimizi yeriz ben şuan bile çok üzgünüm sana öyle davranmak istedim sadece kızgındım yoksa ben böyle olsun istemedim...Çocukca bi davranış farkındayım ama şunuda anladımki,bazen kendi dünyam da kendi sessizliğimde boğuluyorum.Üzgünüüm Baba böyle olsun istemedim..:(
Şimdi bu yazıyı okuyanlar hakkımda ne düşüncek bilmiyorum Ama ben herhangi bir olayı bile kaldıramıyorum üüzxlüyorum....Karmaşık zor bir dönem geçiriyorum hayatla sınav veriyorum...Ve kazananın  ben olacağına inanmak istiyorum..
Açıköğretim sosyoloji bölümünü seçtim kendim için kitaplar gelene kadar herşeyin güzel olduğuna inandırmıştım kendimi şimdi bakıyorumda o kitaplar gözümde büyüdü ilk kez bir hedefime ulaşamamaktan korktum korkuyorum..
    Herneyse Okyanusunu Arayan Balina biteli uzun süre oldu ..Bir kaçgün kitaba mola verdim bu kafayla okusamda anlamadıktan sonra bişey değişmiyorki.Çok iç karartan bir post oldu farkındayım..
Sevgiyle..
Ve günün şarkısı :http://www.dailymotion.com/video/xc94dx_gokce-anladim-ki_music

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder