1 Eylül 2011 Perşembe

Küçük Mavi Şirinler

Dün akşam içimdeki sesi dinleyip çocukluğuma dönmek istedim giderken biraz tereddüdde kalsamda gittiğim için asla pişman değilim..
Ve iyiki gitmişim dedim ..Ama takıldığım noktalar vardı..Salona ilk girdiğim küçüçük çocuklar gördüm ben onların içinde 20 yaşında bir devgibi kalmıştım..
Filmin başlamasına 5 dk kala gelen insanları gördüğümde keyfime diyecek yoktu..Ama filme dair eleştirilerimde var, ben 20 yaşında bir insan olaraktan Şirin babanın 99 oglu tek kızı olmasını anladım ..Ama bi sorun varki küçük çocukların gittiği bir sinema filminde çocukların görmemesi gereken sahnelerin olmasını doğru bulmuyorum..
Ne yapıyorum o soruya gelelim:
Bayram bayram çok sıkılıyorum evde ,Hatta adım bile var Ev Bekçisi oldum:)
Eheheehe..
Verdiğim bir karar sonucundada artık blogumda giydiğim kıyafet kombinler ve sürdüğüm ojeler ve içimdekilerle gene devam edeceğim şimdilik bu kadar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder