19 Eylül 2011 Pazartesi

Okyanusu Arayan Balina Ve Yeni hafta

Yeni haftaya yeni bir postla başlıyorum...
Aslında kendimi karmaşık hissediyorum..
Blogumu ihmal ettiğimin farkındayım kısa süre içinde kendimi toplayıp daha seri yayın yapmaya devam edeceğim..
Yukarıdaki resimdeki kitaba başlayalı iki gün oldu ama hala kitabı bitiremedim..257.sayfadayım kitabı bitirdiğim işte bu deyip sıradaki kitaplarımı okuyup bitirdikten sonra gidip yenilerini alalcağım. Yepyeni dünyalara kapı açacağım gene her zamanki gibi..)Bu ara vaktimi nasıl geçirdiğime gelince Akşamları uyuyacağım vakite kadar odama çekilip kitap okuyorum..Bu beni hem mutlu ediyor,hemde rahatlıyorum kitap okudukca dilimin kelime hazmemin dahada zenginleştiğini hissediyorum.:)
Yakınlarda resimli bir post yayınlayacağım..Şimdilik Hoşçakalın..
Sevgilerle...Ve yeni Eğitim ve Öğretim yılında Öğrenci kardelşlerime Başarılar diliyorum...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder