21 Mart 2012 Çarşamba

Hem işssizim hem uykusuz ,hem huysuz hem uykusuz Kısaca mutsuzum

Bugün kendimi karmaşık hissediyorum..Adeta düğümlerle bağlanmış gibi hissediyorum...
Koca bir hafta çektiğim izin günüm yalan oldu, sabah onda uyanıp saat 10.30 itibariyle kuaföre gitmek üzere evden çıktım ve akşam eve girdiğimde saat 18. 45di..
Tüm birgün kuaförde geçirmek garip bir duyguydu...Bir okadarda can sıkıcıydı ama her neyse ..
Buara çekilmez bir insan oldum bu ayın sonuna iş yerim kapanıyor ...Ve ben işssiz bir insanım..
Canım çok sıkkın..Bazen boğuluyorum adeta..Bazen sessizliğimde hayat buluyorum..Şuan saatlerce yürüyüp bazen ağlayıp boşalıp rahatlamak istiyorum..
Bu çiçekler umudumun renkleriydi...
Şimdi bu çiçekler simsiyah oldular...
Bir hiç olsam severmiydiniz beni.........!!
Bugünün şarkısı bu olsun...
Peki ya sen?
Hâlâ bekliyor musun?
Beklemek, şimdi hiç duymayan birine,
Dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
Peki ya umut?
Umut, şimdi hiç görmeyen birine,
Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder