23 Ağustos 2016 Salı

Hareket Vakti Gelince El Sallıyorsak,Gelincede Hoşgeldin Demek Şart:)

Uzunca Aradan sonra merhaba demek lazım bu geçen süre zarfı içinde ne kadar çok şey oldu bilemezsiniz..
Hayata dair tecrübelerimle başlamak daha doğru diyelim..
En güzeli hayat aslında gözüktüğü kadar tozpembe değil bunuda deneyimleyip öğrendim ve sonrasında elime kalan muhteşem tecrübe deneyimler oldu.
Normalde çocuk gelişimi özel eğitim mezunuyum çocuk ruhlu olmanında verdiği bir avantajla işimi severek yaptığım anlar oldu daha sonra baktım tekdüze çocuk yetişdirmem isteniyor benden bunu yapamadım. Aileme sınava birgün kala sınava gireceği söyledim ve sonraki sabah başladı herşey sınava girip çıktm bu süre zarfında hala biryerde çalışmaya devam ediyordum derken sınav sonuçları tercihler derken En büyük hayalim olan Turizm Otel işletmeyi okumaya karar verdim ailemde bu kararımda arkamda büyük destekcim oldu iş hayatını bırakıp yeniden ünv hayalleri kurup ünv gitmek çok garip bir yandanda en büyük hayalime ulaşmam adına bir basamaktı .İçimde endişe vardı gelen herkes benden küçük olucak o ünv bitermi düşüncesindeydim..
Aldığım bir nebze büyük riskti ,Annemin ise giderken dediği bir söz vardı o diplomayı almadan gelme annemi mahcup etmemek adına ilk bir kaç hafta alışmakta zorlansamda Üniversitemi dereceyle bitirdim..Bu hayalime ulaşmak adına verdiğim sınavı kazandım anlamına geliyordu ..Evet artık Kara günler bitmiş ve yepyeni aydınlık günler başlamıştı ..
Hangi Ünv kazandığıma Gelince Yeni adıyla Bandırma 17 Eylül Ünv Turizm Otel İşletme Önlisans Mezunuyum ,Aynı zamanda Anadolu Ünv Sosyoloji Lisans Öğrensiyim:)   Bloguma neden geri döndüğüme gelince artık yazdıklarımın defterde kalmasını istemiyorum ,okunsun belki bende birgün hayallerine kavuşmasına neden olurum düşüncesiyle geldim ..
  Artık amacım şarkı dinlemek değil şarkı söylemek hesabı benimki şuan ..
İlk dönüşümde biraz karışık  giriş yapmış olabilirim ..
  Ben kimim buna gelince maviye aşık bir kızım bu yüzden saçlarımın yarısı mavi mavi olan herşeyi severim mavinin umudun rengi olduğunu bilirim ..
Umudunuz ve Gülüşleriniz Bol olsun ..
  Şimdilik Hoşcakalın...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder