23 Ağustos 2016 Salı

Hayalleri Biterse İnsan Ölürmü?

Bazende en sevdiklerimiz kırar bizi param parça eder için içini kemirirken ağzından çıkcak tüm sözlere kilit vurursun bir süredir bildiklerimi söylemeyi unutmuş bulunmaktayım içimdekileri dökmeyi unutalı baya oldu ..Bazen kimse kırılmasın diye susarsın bazen dilinden dökülenler etrafındakilere zarar verir diye kimi zamanda benim gibi artık insanlar ve yaptıklarıyla uğraşmamak adına susarsınız..Kimi zaman insanı yaşadıkları  büyütür bende yaşadıklarımla büyüdüm..Büyümek zorunda kaldım hayatımın en büyük tecrübelerini en sevdiklerinden darbe yiyerek öğrenir insan hesabı ..
  Aslında karamsar biri değilim ben tam tersine neşeli deli dolu bir insanım ben hayattaki her şeyden mutlu olcak zevk alacak bişey bulurum küçük mutluluklar insana huzur verir ben buna inanıyorum ..
Bu yüzden bazen küçük bir çikolatayla bazen bi seni seviyorumla mutlu olmayı seven bir insanım ben annemin büyümeyen kızıyım.Bazende aşırı duygusalım hiç ağlanmayacak şeylere ağlayabilen bir insan olabiliyorum..
Ani ruh değişikliklerim olabiliyor,birde insan önce kendini sevmeliki hayatına giren yahut girecek insanlarda onu sevsin ona saygı duymayı bilsinler..Ben buna inanıyorum ve birgün hayatın bana beni ben olduğum için seven her şeyime saygı gösteren bir adamı karşıma çıkarmasını istiyorum..
Yok saçın mavi olmasın yok çok makyaj yapma şunu bunu yapma diyeni değil beni ben olduğum için seven saygı duyan biri yanımda olmalı ..
İnsanın hayalleri olmalı hayaller biterse insan ölür ben buna inanıyorum  her güne bir hayali olmalı ki yaşadığının bir anlamı olsun..

Neyse çok uzattım galiba içinizdeki çocuğun hiç ölmemesi gözlerinizin hep gülmesi dileğiyle..

https://www.youtube.com/watch?v=3EXjwZ9SX9E&list=PLrUF5cyUTSFfjulAttSPKwlTkAmFnrTfn&index=74

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder